fredag, juni 08, 2007

Konkurransetid

I dag fikk jeg en sms, og skjønte at innholdet var en sang. 1-2-3, så fant jeg svaret på det store internettet.

Jeg har bestemt meg for å bruke musikkbloggen til noe nytt og spennende. Jeg kommer til å legge ut deler av sanger, kanskje en strofe, kanskje et vers. Konkurransen går ut på å kunne svaret, uten å google det.

Første utfordring:

In my mind I'm crawling on your floor
Vomiting and defeated
Total absence of grace
Your reluctant voice saying
You decide your own fate

3 kommentarer:

Christer sa...

"Rubber & Soul" av Ane Brun, på plata "A Temporary Dive". Lekker sang!

(Beklager at jeg ikke er en av de faste kommentatorene, men jeg synes du skriver fint, og sjekker innom her iblant.)

Hanna Hvattum sa...

Godt jobba, du er første vinner og tydeligvis eneste deltager:)

Så hyggelig at du leser bloggen, det er fint å vite!

Christer sa...

En god musikkblogg om god musikk kommer alltid godt med. Du skriver mye fint, så det kan jo aldri skade å følge med på noe slikt.

Ha en fin sommer videre, og fortsett med å dele vakker musikk!