mandag, november 05, 2007

Familjen - en elektronisk venn

Føttene mine kan ikke stå stille og jeg vet ikke hvor lenge det har vært sånn.

Men det har ganske sikkert noe med musikk å gjøre og det har ganske sikkert noe med rytme å gjøre. Og i helgen hadde det ganske sikkert noe med Familjen å gjøre. I Klubben på lørdag spilte Johan T Karlsson og Andreas Tilliander opp til dans og det var ikke nødvendig å spørre pulikum to ganger om de ville flytte sine føtter fra side til side. Til og med gulvet flyttet seg fra side til side.

Familjen gir for tiden ut albumet Det snurrar i min skalle.
Familjen har nettopp vunnet medieeksponering for 1. mill.
Familjen kan komme i mine familieselskap.

Familjen er en hyggelig elektronisk venn, men ikke den eneste. Det har blitt flere den siste tiden. Det har ganske sikkert noe med rytme å gjøre. Det har ganske sikkert noe med at man liker dansing å gjøre. En god sirkel.

Flytt dine føtter fra side til side. Det snurrar i min skalle!

4 kommentarer:

Christer sa...

Der ja, der kom det - blogginnlegget jeg ventet på. :) Det var hyggelig at du koste deg på konsert, og minst like hyggelig å si hei til deg i den virkelige verden. Håper du hadde det bra på hyblene (som jeg dessverre ikke kom meg inn på uten følge), og at dansefoten holdt det gående uti de tidlige morgentimer.

Hanna Hvattum sa...

Hyggelig å hilse på deg og!

Akk, dansefoten min var veldig sliten, så den ble ikke mer enn tre før festen var over. Sånn går det når man jobber fra to og så skal danse. Men det skjer nok at jeg skal danse igjen, både på hyblene og på konsert. Svensk til folket! Hurra!

Christer sa...

Ikke mer enn tre?!? Noe slikt trodde jeg ikke gikk an. Men etter så lang jobbeøkt kan det vel til nød unnskyldes. Tviler ikke et sekund på at du skal danse igjen, men nå snart er det kanskje eksamenstid?

Ja, svensk til folket (og særlig skånsk!). Hipp hipp!

Anonym sa...

Det som er litt morsomt er at Familjen (Johan T Karlsson) har vært med på plata til Oscar Danielson. Kult at du liker begge. Det gjør jeg og. Hilsen Simen